1. Jak można złożyć zamówienie.
2. Czy trzeba się rejestrować?
3. Jak przejść przez proces zamawienia.
4. Jak można zapłacić za zamówienie?
5. Jakie są koszty wysyłki?
6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
7. Czy mogę zwrócić zakupiony przedmiot?
8. Co oznaczaja statusy zamówienia?
9. Co to jest newsletter?
10. Zamówiłem i produkt zniknął. Dlaczego?
Jeżeli mają Państwo inne pytania, proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny, postaramy się udzielić precyzyjnych odpowiedzi.
1. Jak można złożyć zamówienie.
Zamówienia przyjmowane są w następujący sposób:
- poprzez stronę www.e-kola.pl - zamówienia można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny. Można się zarejestrować, ale nie jest to wymagane - można wpisać jednorazowe dane wysyłki. Jednak tylko zarejestrowanie się (posiadanie własnego konta) w naszym sklepie, umożliwia korzystanie z upustów dla stałych klientów. Zarejestrowanie ułatwi i usprawni także ewentualne następne zakupy - nie trzeba będzie ponownie wypełniać danych osobowych zamawiającego, jak również będzie można w każdej chwili przejrzeć historię swoich zamówień
- e-mail sklep@e-kola.pl
- telefon: 885 55 45 55 lub 885 33 43 33 (Pn-Pt 8.00 - 15.45)
2. Czy trzeba się rejestrować?
Nie, rejestracja nie jest to wymagana - można wpisać jednorazowe dane wysyłki. Jednak tylko zarejestrowanie się (posiadanie własnego konta) w naszym sklepie, umożliwia korzystanie z upustów dla stałych klientów. Zarejestrowanie ułatwi i usprawni także ewentualne następne zakupy - nie trzeba będzie ponownie wypełniać danych osobowych zamawiającego, jak również będzie można w każdej chwili przejrzeć historię swoich zamówień
3.Jak przejść przez proces zamawiania.
Najpierw należy wejść na kartę produktu, który chcecie Państwo kupić, zapoznać się z opisem i dostępnymi opcjami (kolor, rozmiar). Jeżeli dla danego produktu dostępne są opcje, proszę wybrać odpowiednią, zmienić ilość (jeżeli jest inna niż 1) i wcisnąć przycisk "Dodaj produkt do koszyka". Produkt automatycznie zostaje dodany do koszyka i możemy dalej kontynuować zakupy. Jeżeli natomiast nie chcemy już nic więcej nic kupować, a zawartość koszyka się zgadza, klikamy "Złóż zamówienie”, który znajduje po prawej stronie w module "Koszyk" .
Ilość zamawianych produktów i ich wartość cały czas jest widoczna w prawym menu w boksie "Koszyk". Chcąc zobaczyć zawartość koszyka lub ją edytować, trzeba kliknąć w „Zobacz zawartość koszyka” . Zawartość będzie również zapamiętana jeżeli wyjdą Państwo za sklepu i ponownie go odwiedzą. Do momentu złożenia zamówienia pozycje z koszyka można dowolnie edytować – usuwać, dodawać, zmniejszać i zwiększać ilośc w zakładce „Zobacz zawartość koszyka” . Żeby usunąć produkt z koszyka należy nacisnąć czerwony krzyżyk obok wybranego produktu, a jeżeli chcesz usunąć całą zawartość koszyka wystarczy przycisnąć "Opróżnij koszyk". Aby natomiast zmienić zamawianą ilość należy wpisać w polu „Ilość” odpowiednią cyfrę i kliknąć przycisk „Przelicz koszyk”. W obu przypadkach zawartość koszyka zostanie automatycznie zaktualizowana. Nie można natomiast w koszyku zmienić już wybranej opcji. Jeżeli wybrali Państwo błędną opcję (np. kolor czarny a chcą Państwo kupić kolor biały), proszę usunąć dany produkt z koszyka i włożyć go ponownie z poprawną opcją. Jeżeli mają już Państwo w koszyku wszystkie produkty, które chcą Państwo kupić, proszę wcisnąć przycisk „Złóż zamówienie” i przejdą Państwo do wyboru formy płatności, przesyłki i podania adresu wysyłki. Najpierw trzeba wybrać formę wysyłki, wtedy to pojawią się następne pola do uzupełnienia. Aby zmienić adres wysyłki proszę kliknąć w kwadracik przy "Wysyłka zamówienia pod inny adres", a pojawią się pola do wpisania innego adresu wysyłki.
Tworzenie konta i logowanie
Trzeba przejść do zakładki "Logowanie" w górnym menu i kliknąć "Zarejestruj się!" jeżeli nie masz jeszcze u nas konta lub podać email użytkwnika i hasło, wybrane przy rejestracji u nas konta. W czasie rejestacji trzeba podać dane adresowe, które będą już zapamiętane przez system i nie trzeba będzie ich podawać przy ponownych zakupach oraz ustanowić hasło dla ponownego logowania się przez Państwo. Dla Państwa wygody zachęcamy więc do utworzenia konta, ponieważ skraca czas zamawiania w przypadku kolejnego zamówienia. Dodatkowo jako zalogowani klienci bierzecie Państwo udział w programie rabatowym.
Wybór formy wysyłki
Po wejściu w zakładkę "Złóż zamówienie" trzeba wybrać formę przesyłki, a rozwiną się dalsze pola do uzupełnienia.
Wybór formy płatności
Pojawi się strona „Informacje o płatności”, na której należy wybrać najbardziej dla siebie dogodną formę i wcisnąć przycisk „kontynuuj”. Następny krok to potwierdzenie poprawności wszystkich danych – z tego poziomu można jeszcze wszystkie dane edytować za pomocą linków „edytuj”.
Potwierdzenie
Jeżeli wszystkie dane są poprawne proszę wcisnąć przycisk „złóż zamówienie”. Otrzymacie Państwo e-mail na podany przez siebie adres, potwierdzający złożenie zamówienia. Podczas zamawiania na dole widoczna jest linia obrazująca kolejne kroki w procesie składania zamówienia. W każdej chwili można przejść do dowolnego kroku poprzedniego.
4. Jak można zapłacić za zamówienie?
Za zakupiony przedmiot możemy zapłacić poprzez:
- wpłata na konto - klient wartość zakupionego przedmiotu wraz z kosztami przesyłki (całkowita suma do zapłaty podana jest na ostatnim etapie składania zamówienia) wpłaca na poniższe konto:
Alior Bank 79 2490 0005 0000 4500 4273 4828
dane do przelewu: DEMAGO, ul. Szlachecka 13, 43-300 Bielsko-Biała
- zapłata przy obiorze - klient płaci za zakupiony towar przy odbiorze przesyłki. Do ceny towaru zostanie doliczony koszt przesyłki wg. tabeli opłat
- wpłata poprzez imoje - klient wartość zakupionego przedmiotu wraz z kosztami przesyłki wpłaca poprzez system płatności on-line. W tej formie płatności można zapłacić także kartą kredytową.
5. Jakie są koszty wysyłki?
Zamówiony towar wysyłamy kurierem DHL.
Koszty wysyłki obliczane są przy zamówieniu na podstawie wagi produktów.
Przesyłki zagraniczne realizujemy tylko przy przedpłacie i po uzgodnieniu kosztów transportu.
6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówiony towar, który mamy na stanie, wysyłamy do 24 godzin (dot. dni roboczych) od wpłynięcia wpłaty na konto lub potwierdzenia zamówienia przez sklep, jeżeli płatność ma nastąpić przy odbiorze."Wysyłamy do 24 godzin" nie oznacza, że produkt będzie u Państwa w 24 godziny, tylko że zostanie nadany przez nas do 24 godzin w dni robocze. Niektóre przedstawione w sklepie towary, nie znajdują się na naszym stanie magazynowym. Ich dostępność określona jest wtedy przy każdym produkcie.
7. Czy mogę zwrócić zakupiony przedmiot?
Tak, zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem dotyczącym sprzedaży w systemie wysyłkowym, każdemu klientowi przysługuje prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie do 10 dni od wydania towaru.
Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymany produkt był w pełni zgodny z opisem i wolny od wad ukrytych. Jezeli jednak z jakiegoś powodu zakupiony przedmiot nie spełni Państwa oczekiwań, naszym klientom przysługuje prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny. Towar nie może jednak nosić śladów użytkowania.
Wadliwy lub uszkodzony towar można reklamować. Należy odesłać go na adres sklepu, dokładnie opisując przyczynę zwrotu.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe - sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zostaną zwrócone po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
Szczegółowa procedura zwrotu:
1.O planowanym zwrocie proszę poinformować nas telefonicznie lub mailem najszybciej jak to możliwe.
2.Zwracany przedmiot powinien być wysłany do 10 dni od otrzymania, przesyłką priorytetową lub kurierem na adres:
DEMAGO,
ul. Szlachecka 13, 43-300 Bielsko-Biała.
3.Koszty zwrotnej przesyłki pokrywa kupujący.
4.Zwracany przedmiot:
- nie może nosić śladów użytkowania,
Prosimy dołączyć do zwrotu otrzymany pragon lub fakturę VAT.
5. Jeżeli odsyłany przedmiot zostanie zwrócony w innym stanie niż był wysłany do klienta (ślady używania itp.) lub zniszczony na skutek niewłaściwego zapakowania, zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody lub całkowitą odmowę zwrotu.
6. Po otrzymaniu towaru natychmiast zwracamy jego wartość wyłącznie przelewem na wskazane konto bankowe.
Uwaga: Nie odbieramy zwrotów za pobraniem. 8. Co oznaczaja statusy zamówienia?
Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo e-mail potwierdzający złożenie zamówienia w naszym sklepie a zamówienie ma status „Zamówienie oczekuje na akceptację przez sprzedającego”. Następnie, jeżeli wszystkie zamówione produkty są dostępne, sklep potwierdza zamówienie wysyłająć e-maila za statusem "przyjęcie zamówienia do realizacji". Od tego momentu rozpoczyna się czas realizacji zamówienia podany jako dostępność. Po wysłaniu przez nas paczki otrzymają Państwo wiadomość ze zmianą statusu na "zamówienie nr ... zostało wysłane.
9. Co to jest newsletter?
Newsletter są to informacje o nowościach, promocjach i przecenach w naszym sklepie wysyłane automatycznie do wszystkich klientów, którzy wyrazili chęć jego otrzymywania. Szanujemy Państwa skrzynki mailowe dlatego newsletter wysyłamy średnio raz na 2 miesiące czasami częściej jednak nie częściej niż co 2 tygodnie. Jeżeli nie chcą Państwo otrzymywać newslettera proszę zmienić ustawienie swojego konta klikając w boksie „Subskrypcja” wprawym menu zakładkę „wypisz z listy”.
10. Zamówiłem i produkt zniknął. Dlaczego?
Nasz sklep on-line ma własną kontrolę stanów magazynowych, dlatego jeżeli zamówią Państwo ostatnią dostępną sztukę, produkt się automatycznie wyłączy i nie będzie widoczny w ofercie on-line, ponieważ zostanie on zarezerwowany na poczet Państwa zamówienia. Dzięki temu (wyłączając przypadki losowe) jesteśmy w stanie zrealizować każde Państwa zamówienie i nie zdarzy się sytuacja, że ostatnia sztuka produktu zostanie zamówiona przez kilka osób.